سبد خریــــــــــــــــد
ردیف عکس محصول                   نام کالا                   کد کالا قیمت تعداد کل قیمت حذف
7دیتالاگر دما و رطوبت لوترون LUTRON YK-90HT30600431191050000001105000000
6دستگاه کلنی کانتر مدل BZG40 نمایندگی WTW306001381333000133000
5الکترود انتخابی یون فلوراید KLU-206A APURE306001250610110
4دستگاه کدورت سنج،رنگ سنج مدل PhotoFlex Turb WTW 306004380068000168000
3شوف بالن-تک خانه3020091051010
2چشمي بزرگ هوزينگ ممبرين (اتصالات دستگاه تصفيه آب)8000111081450001145000
1CMM متر - باد سنج 30 متر بر ثانیه - دماسنج ای زد AZ 89161306001354911000111000
بستن

درباره شرکت ،UNITI چین (About UNITI Company )

مقدمه:

کمپانی UNI-T چین یکی از پیشگامان در تست و اندازه گیری در آسیا است.محصولات یونیتی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند بیشترین فروش این شرکت از مولتی متر یونیتی و مولتی متر کلمپی یونیتی است.. شرکت Uni-Trend در سال 1998 گواهی نامه تایید کیفیت ISO 9001 را از سازمان LRQA کسب کرده است و همچنین گواهینامه های شناخته شده ای از اتحادیه اروپا CE ، آمریکا UL ، چین CMC و مناطق دیگر را دارد.
با قاطعیت میتوان گفت که محصولات یونیتی ارزش خرید بسیار بالایی دارد چرا که علاوه بر کیفیت بسیار عالی که دارد خدمات پس از فروش بسیار خوبی دارد.محصولات این برند نسبت به سایر شرکت ها برای مثال محصولات ویکتور کیفیت بهتری دارد و همچنین دارایه یک سال ضمانت تعویض است که نسبت به سایر برند ها بهتر است.
بهترین مولتی متر یونیتی را میتوان مولتی متر یونیتی UT60s دانست که در کنار کیفیت و امکانات مناسب قیمت خوبی هم دارد .دلیل ما برای پیشنهاد این برند کیفیت خوب قیمت مناسبت و خدمات پس از فروش بی نظیر آن است برای مثال محصولات این برند یک سال ضمانت تعویض دارند که به شما اطمینان خاطر برای خرید این محصولات می دهد.

مولتی متر یونیتی مدل UT60S

مولتی‌ متر یونیتی (UNI-T) یک ابزار اندازه‌گیری پیشرفته است که به نسبت قیمت و عملکرد عالی خود، توانسته است در بازار مورد توجه قرار گیرد. این مولتی‌متر با تکنولوژی اندازه‌گیری متقدم خود، امکان انجام اندازه‌گیری‌های دقیق را با کیفیت بالا و به قیمتی مناسب فراهم می‌کند. از مدل‌های  ساده و کارآمد گرفته تا دستگاه‌های اندازه‌گیری با دقت بسیار بالا که دقت آنها تنها 0.05 درصد است، یونی‌تی تمام نیازهای افراد با سطوح مختلف تجربه و دقت را پوشش می‌دهد. همچنین، این مولتی‌متر با دارا بودن مدل‌های متنوع، به کاربران امکان انتخاب دستگاهی که به بهترین شکل با نیازها و پروژه‌های آنان سازگار است، را می‌دهد. به طور کلی، مولتی متر یونیتی با ترکیب عملکرد برجسته، دقت بالا و هزینه مقرون به صرفه، یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال ابزار اندازه‌گیری مطمئن و کارآمد هستند.


کیفیت سنج هوا و فرمالدهید یونیتی مدل A25M


شعار کمپانی بزرگ تجهیزات اندازه گیری : ما بر این باور هستیم که تکنولوژی و نوآوری در آن محرک مهمی در توسعه دنیای مدرن است. نوآوری در واقع خالق ارزشها نیز  است. در ادامه به تاریخچه این برند معتبر و بزرگ خاورمیانه می پردازیم : شرکت چینی یونی- ترند تکنولوژی، یکی از شرکتهای معتبر تولید کننده ابزارهای سنجش و اندازه گیری در آسیا است. این شرکت دارای امتیاز مجوزهای ایزو 9001 و ایزو 14001 است . ابزارهای سنجش و اندازه گیری این شرکت نیز دارنده استانداردهای CE,ETL, UL,GS می باشند. با استقرار مراکز تحقیق و توسعه این شرکت در شهرهای Chengdu وDongguan ، این شرکت توانایی تولید محصولات سنجش و اندازه گیری بدیع، معتبر، ایمن با کاربری ساده و آسان را دارا می باشد.بعلاوه این شرکت با 80 کشور دیگر همکاری نزدیک  و مستمر در توزیع و خدمات رسانی محصولات به فروش رسیده را دارد. از آنجاییکه این شرکت به استانداردهای لازم در تولید  ابزارهای فوق در صنایع مختلف دست یافته ، توانسته است نیازهای این صنایع را در بسیاری ازکشورها بطور کامل مرتفع سازد. فروشگاه ايران صنعت  مفتخر است که تمامی خدمات و گارانتی برند یونیتی را به صورت کامل انجام می دهد. 

 

ارت سنج پیشرفته یونیتی مدل UT572

برخی از توانایی های شرکت UNI-TRND از این قرار هستند :

مراکز تحقیق و توسعه :

شرکت یونی ترند با وجود پیشرفت های سریع تکنولوژی در جوامع امروز، توانسته است با بهره جویی از مراکز تحقیق و توسعه خود بالاترین استاندارد های کیفیت  را در تولید محصولات خود لحاظ نماید. تیم تحقیقاتی  مجرب، مهندسین و کادر متخصصین حرفه ای آنها تمرکز اصلی خود را بر روی تولید محصولاتی با استاندارد بالای کیفیت، دارای تنوع فراوان و قابل رقابت در بازارهای مختلف کرده است. تیم متخصصین تحقیق و توسعه آنها بر روی محصولاتی جدید ، ایمن و مطابق با نیازهای صنایع مختلف با حفظ استانداردهای جهانی ایمنی تاکید و تمرکز دارند.

 
اوسیلوسکوپ حافظه دار رومیزی یونیتی مدل UTD2102CEM


رویکردهای مدیریتی در ارتقا کیفیت محصولات :

سیستم مدیریت برنامه ریزی  این شرکت بر مبنای PDCA بوده که تاکید بربرنامه ریزی، بررسی و کنترل قدم به قدم تغییرات کاربردی در تولید و توسعه محصولات فعلی و آتی این شرکت داشته است. سیستم مدیریتی این شرکت جدیدترین الگوهای استاندارد بین المللی ایزو 9001 را بکار گرفته است. بکار گیر ی این دو تکنیک مدیریتی تاثیرات مثبتی بر روی کیفیت بالای محصولات تولیدی داشته است.

 
دوربین تصویربرداری حرارتی یونیتی مدل UTI165A


تاریخچه شرکت:
1988
فروش محصولات تست و اندازه گیری را در بازار الکترونیکی شنژن سگ آغاز کرد.

1993
شرکت مرکز تحقیق و توسعه را برای توسعه محصول ایجاد کرد.

1997
نام تجاری UNI-T تعیین گردید.

1998
شرکت گواهی تأیید کیفیت ISO 9001 را از LRQA کسب کرد.

2003
شرکت دوباره به شهر هومن ، شهر دونگوان تغییر نام داد و به Uni-Trend Technology (Dongguan) Limited تغییر نام داد.

2006
شرکت همکاری با بخش آموزش و توسعه تجهیزات را آغاز کرد.

2012
این شرکت به منطقه توسعه فناوری صنعتی دریاچ Dong دونگوان سونگشان نقل مکان کرد.

2018
شرکت تحول سیستم سهامداری را به پایان رساند.

2020
شرکت وارد حوزه پزشکی و IoT شد.

 
تستر کابل فیبرنوری یونیتی مدل UT695D10

برنامه های آتی شرکت UNI-T :

این شرکت با توسعه مداوم محصولات تکنولوژیکی وافزایش کیفیت آنها، توانایی عرضه رقابتی این محصولات را در بازارهای بشدت متغیر جهانی داشته است. زیر ساختهای مستحکم این شرکت امکان تقویت و ابقائ فرهنگ مشارکت ، افزایش مداوم کیفیت بالای محصولات ، ایمنی فزاینده آنها و مقرون به صرفه بودن خرید آنها را در بازارهای بین المللی میسر ساخته است. از این جهت، ما همیشه از فرصتهای جدید همکاری با شرکا در سرتاسر دنیا استقبال کرده و در صدد هستیم تا در آینده تولید کننده طراز اول جهانی  درابزارهای سنجش و اندازه گیری باشیم.

 

تستر باتری یونیتی مدل UT675A


خلاصه ای از تاریخچه تاسیس و توسعه شرکت UNI-T :

در سال  1988این شرکت فروش ابزارهای سنجش و اندازه گیری تولیدی خود را در بازار الکترونیک Shenzhen Sege آغاز کرد.در سال 1993 ، مرکز تحقیق و توسعه خود را به منظور ارتقائ کیفی محصولات تولیدی دائر نمود.در سال 1997 ، از برند این شرکت UNI-T رونمایی کرد.در سال 1998 موفق به اخذ مجوز بین المللی ایزو 9001 از شرکت LRQA, Lioyd’s Register Quality Assurance گردید.در سال 2003، شرکت به شهر Dongguan در استان Guangdong منتقل و بهTECHNOLOGY   UNI-TREND تغییر نام داد.در سال 2006 ، همکاری خود را با بخش آموزش آغاز کرده وسیستم های تولید دستگاه های خود را توسعه بخشیدند.در سال 2012 ، این شرکت به منطقه توسعه تکنولوژی های برتر واقع در حاشیه دریای Dongguan Songshan تغییر مکان داد.در سال 2018 ، امور مربوط به سیستم انتقال سهام این شرکت به پایان رسید .در سال 2020 ، شرکت تولید ابزارهای هوشمند مورد استفاده در پزشکی و اینترنت را آغاز نمود.


رطوبت سنج و دماسنج یونیتی مدل UT333

تاریخچه شرکت:

1988فروش محصولات تست و اندازه گیری را در بازار الکترونیکی شنژن سگ آغاز کرد.1993شرکت مرکز تحقیق و توسعه را برای توسعه محصول ایجاد کرد.1997نام تجاری UNI-T تعیین گردید.1998شرکت گواهی تأیید کیفیت ISO 9001 را از LRQA کسب کرد.2003شرکت دوباره به شهر هومن ، شهر دونگوان تغییر نام داد و به Uni-Trend Technology (Dongguan) Limited تغییر نام داد.2006شرکت همکاری با بخش آموزش و توسعه تجهیزات را آغاز کرد.2012این شرکت به منطقه توسعه فناوری صنعتی دریاچ Dong دونگوان سونگشان نقل مکان کرد.2018شرکت تحول سیستم سهامداری را به پایان رساند.2020شرکت وارد حوزه پزشکی و IoT شد.

گواهینامه ها:





طراحی و توسعه:

در مواجهه با پیشرفت سریع فن آوری در جامعه مدرن ، این شرکت روند تولید محصولات خود را با هدف ارائه محصولاتی با بالاترین استانداردهای کیفیت، از طریق تحقیق و توسعه مداوم حفظ کرده است
در جهت عملی شدن این راهبرد مهندسان تیم تحقیق و توسعه شرکت یونیتی بر روی ایجاد بهترین کیفیت، تنوع، و ارائه محصولات رقابتی متمرکز شده است.
در فرآیند توسعه محصول، تاکید بر نوآوری و ایمنی، برای اطمینان از تمام محصولات جدید ارائه شده با مشتریان ، نیازها و استانداردهای ایمنی برآورده از یک دیدگاه جهانی است.

در فرآیند توسعه محصول، تاکید بر نوآوری و ایمنی و ارائه محصولی با بالاترین استانداردهای جهانی به مشتریان است.

مدیریت و کیفیت:

یونی ترند از مدل PDCA برای برنامه ریزی ، بهبود مداوم و اجرای فعال سیستم مدیریت کیفیت برتر بهره میبرد، که این نیز مبتنی بر سیستم استاندارد بین المللی کیفیت ISO 9001 است. سیستم مدیریت کاربردی و مؤثر Uni-Trend با نظارت دقیق و مؤثر ، تأثیرات مثبتی بر محصول و کیفیت کار داشته دارد.

توسعه شبکه جهانی فروش:

در راستای فروش جهانی، شبکه فروش بین المللی همه قاره ها به جز قطب جنوب را پوشش می دهد. محصولات کمپانی با نام تجاری اصلی UNI-T در بیش از 80 کشور در سراسر جهان فروخته شده است، با پوشش تمام کشورهای بزرگ در حال توسعه و بازارهای نوظهور.

افق دید شرکت:

 با بهبود مداوم فن آوری محصول و استانداردهای کیفیت ، Uni-Trend نشان داده که در بازار جهانی، با تغییر و تحولات آن خود را وفق داده است. در Uni-Trend ، بنیاد محکم ما به ما این امکان را می دهد تا فرهنگ سازمانی خود را حفظ و تقویت کنیم و محصولات باکیفیت ، ایمن و مقرون به صرفه را برای کاربران جهانی به ارمغان بیاوریم. ما همیشه به دنبال راه های جدید و فرصت های همکاری با شرکای سراسر جهان هستیم Uni-Trend به دنبال تبدیل شدن به یک ارائه دهنده معتبر جهانی در زمینه تست و اندازه گیری میباشد. فروشگاه ايران صنعت با دارا بودن كليه محصولات یونیتی و کادری مجرب و متخصص توانسته این هدف را به بهترین شکل در ایران به انجام برساند.


ضخامت سنج پوشش رنگ یونیتی مدل UT343D

شما میتوانید کلیه محصولات یونیتی را از فروشگاه ايران صنعت، با پایین ترین قیمت و گارانتی معتبر خرید نمایید. همچنین کارشناسان ما با احترام آماده هرگونه راهنمایی، مشاوره و پاسخگویی در زمینه خرید تجهیزات یونیتی و محصولات اندازه گیری و ابزار دقیق به کلیه مشتریان و مهندسین و فعالان صنعت میباشند.

اميدوارم ازمطالب اين فروشگاه لذت برده باشيد.باتوجه به نوسانات بازار هم اكنون ميتوانيد كليه محصولات شركت UNITI را در فروشگاه ايران صنعت سفارش گذاري و خريد فرماييد.


كليدواژه:

نمایندگی یونیتی،قیمت مولتی متر uni-t ut201،مولتی متر یونیتی کلمپی،نمایندگی مولتی متر یونیتی،مولتی متر uni-t 201،مولتی متر کلمپی یونیتی مدل ut201 plus،نمایندگی یونیتی تهران و كرج، قيمت محصولات شركت UNITI ،خدمات پس ازفروش محصولات شركت UNITI ،مشخصات محصولات شركت UNITI، تاريخچه محصولات جديدمحصولات شركت UNITI

هم اكنون ميتوانيد كليه محصولات شركت UNITI را در فروشگاه ايران صنعت سفارش گذاري كنيد.


فروش يايان يك معامله نيست آغاز يك تعهد است

لينك خريد محصولات شركت UNITI در فروشگاه ايران صنعت

گرد آورنده : irsanat.com :( مهدی آقابالازاده )
تاریخ ارسال :  1402/11/01     
تعداد مشاهده :184
ثبت نظرات شما کاربران محترم باعث بهبود مطالب سایت خواهد شد
نام و نام خانوادگی : الزامی
تلفن/ایمیل :
نظر شما : الزامی
کد امنیتی :

الزامی


دیگر مطالب مرتبط با موضوع : معرفی شرکتهای تولیدی


جهت دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید             
آخرین مقالات ارسالی
مطالب تصادفی


دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 135
تاریخ :1403/4/26
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.