بستن


۱۴ هزار دندانی که روی پوست صورت کلاژن سازی می‌کنند+ تصاویر

ماساژ با حلزون از بهترین درمان‌های پوستی است، در این روش حلزون، با از بین بردن پوست مرده شادابی و طراوت را به پوست باز می‌گرداند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه در دنیای مدرن به واسطه پیشرفت‌های علمی و پزشکی جهان دیگر جایی برای روش‌های درمانی عجیب و غریب سنتی باقی نمانده است اما با این وجود هنوز برخی افراد به دنبال کشف راه‌هایی جدید برای آرام کردن خود هستند.
 
در کشورهای مختلف، راه‌های درمانی متفاوت برای درمان بیماری‌ها وجود دارد که برخی از آن ها آن چنان سخت، دردناک و عجیب است که هر کسی حاضر به امتحان کردن آن نیست.
 
ما در این خبر به معرفی برخی از عجیب‌ترین درمان‌های جهان می‌پردازیم.

شاید حلزون‌هایی که گوشه باغ و باغچه می‌بینید در نگاه اول برایتان آزاردهنده باشد، اما زمانی می‌رسد که این موجودات چندش آور به عنوان یک داروی ضد پیری موثر معرفی خواهند شد و بیشتر از وحشتناک بودن می‌توانند دوستی محسوب برای شما باشند. بسیاری افراد برای از بین بردن بیماری‌های پوستی، کاهش استرس  و رفع چین و چروک پوستشان از ماساژ درمانی با حلزون استفاده می‌کنند.



14 هزار دندانی روی پوست صورت کلاژن سازی می‌کنند+ تصاویر

در این روش درمانی حلزون‌ها صورت را ماساژ می‌دهند و از آن به عنوان یک ماسک صورت استفاده می‌کنند و اولین بار یک سلبریتی به نام اسکارگوت کورس ماساژ درمانی با حلزون را به عنوان یک روش زیبایی برای پوست معرفی کرد.

حلزون برای پوست چه فوایدی دارد؟

برای این کار باید صورت کاملا تمیز و عاری از هرگونه مواد آرایشی باشد، زمانی که حلزون روی پوست صورت حرکت می‌کند موادی شامل مخلوطی از پروتئین‌های قوی، آنتی اکسیدان و اسید هیولارونیک تولید می‌کند که باعث رطوبت پوست بازگردانده شود و التهابات پوستی را از بین ببرد همچنین سلول‌های مرده را از پوست پاک می‌کند، این کار به درخشان کردن پوست بسیار کمک می‌کند.

14 هزار دندانی روی پوست صورت کلاژن سازی می‌کنند+ تصاویر

خوب است بدانید حلزون دارای مخاطی است که این مخاط می‌تواند به بازسازی سلول‌های مرده صورت کمک کند، همچنین این روش یکی از بهترین روش‌ها برای درمان پوست‌های آسیب به شمار می‌رود، حلزون‌هایی که در این روش به کار گرفته می‌شود از نوع حلزون‌های بزرگ آفریقایی هستند که می‌توانند با آسیب‌های ناشی از خورشید دست و پنجه نرم کنند و آسیب‌های ناشی از اشعه فرابنفش را درمان کنند.



14 هزار دندانی روی پوست صورت کلاژن سازی می‌کنند+ تصاویر

ماساژ یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن بسیاری بیماری‌ها است که ماساژ در نقاط خاص از بدن می‌تواند بیماری در آن ناحیه را کاهش دهد، ماساژ درمانی یکی از این شیوه‌های درمانی است که در آن علاوه بر درمان بسیاری از بیماری‌های گوارشی، مفصلی و استخوانی، اختلالات ارگان‌های داخلی و انواع سردرد‌ها تاثیر زیادی در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها دارد.

حلزون‌هایی که روی پوست در حال حرکت هستند به کلاژن سازی، ترمیم و ریفایدر کردن پوست آسیب دیده کمک شایانی می‌کند علاوه بر این  باعث نرم شدن و روشن شدن آن هم می‌شود و با از بین بردن پوست مرده، پوست تازه نمایان می‌شود، خوب است بدانید که حلزون زنده را روی پوست می‌گذارند و با 14 هزار دندان میکروسکوپی خود روی پوست حرکت می‌کند.

14 هزار دندانی روی پوست صورت کلاژن سازی می‌کنند+ تصاویر

حلزون در حین حرکت ترشحاتی از خود تولید می‌کند که این ترشحات حاوی اسید گلیکولیک و الاستین است و از برش، باکتری و اشعه ماوراء بنفش  محافظت می‌کند و سلول‌های بی حرکت را حذف و پوست را بازسازی می‌کند.



14 هزار دندانی روی پوست صورت کلاژن سازی می‌کنند+ تصاویر

خوب است بدانید که ماساژ درمانی با حلزون تاکنون به عنوان یک روش درمانی شناخته شده در یونان باستان مورد استفاده قرار گرفته است: این روش به عنوان یک درمان قوی برای از بین بردن آکنه استفاده می‌شود همچنین جای سوختگی را از بین می‌برد و اسکار را از بین می‌برد.

14 هزار دندانی روی پوست صورت کلاژن سازی می‌کنند+ تصاویر

کریستین پلوت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: " ماساژ با حلزون یک ماده  ۱۰۰ درصد طبیعی و خالص است که بهترین جایگزین برای کرم‌های پوستی معمولی است." به نظر می‌رسد این روش درمانی برای بهبود بخشیدن به پوست خسته، برداشتن چین و چروک‌ها، زخم‌ها و علامت‌هایی از علائم سوختگی کمک می‌کند.

14 هزار دندانی روی پوست صورت کلاژن سازی می‌کنند+ تصاویر


گرد آورنده : irsanat.com :( ولی براتلو )

تاریخ ارسال :  1397/7/11     
تعداد مشاهده :3692
دیگر مطالب مرتبط با موضوع : طب سنتی وداروهای گیاهی


آخرین مقالات ارسالی

دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 69
تاریخ :1403/1/31
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.