بستن

تولید کنتورهای هوشمند آب جهت قرائت مصرف از راه دور


تولید کنتورهای هوشمند آب جهت قرائت مصرف از راه دور

رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی از طراحی و تولید کنتورهای هوشمند آب جهت قرائت مصرف واحدها از راه دور خبر داد.


محمد خدادادی پرشکوه در گفت‌وگو با ایسنا، از طراحی و ساخت کنتورهای هوشمند آلتوراسونیک آب در این واحد جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این کنتورهای آب جلوی در خانه‌ها نصب می‌شود و امکان قرائت مصرف آب هر واحد آپارتمان را از راه دور امکان‌پذیر می‌کند.

وی با بیان اینکه این پروژه می‌تواند جایگزین کنتورهای مکانیکی شود، گفت: این کنتورها ساخته شده و مراحل تست را هم طی کرده است و اکنون جهت استفاده از آن‌ها در سطح کشور در حال رایزنی با آبفا هستیم.

رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی تاکید کرد: با توجه به وجود بحران آب درکشور، دقت بالای این دستگاه در اندازه‌گیری مصرف آب و عدم نیاز به مراجعه‌های حضوری استفاده از آن صرفه اقتصادی دارد.

خدادای پرشکوه افزود: حدود ۱۰ نمونه از این کنتور در اندازه‌های مختلف ساخته شده است و واحد جهاد دانشگاهی خواجه‌نصیر در صورت سرمایه‌گذاری، توان ساخت ماهانه تعداد هزار کنتور را دارد. نمونه داخلی این کنتور برای اولین بار در کشور ساخته شده است و امیدواریم رایزنی‌های لازم صورت گیرد تا از این کنتورهای آب در کشور استفاده شود.

رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی همچنین از طراحی و تولید موتور گیرلس آسانسور خبر داد و درباره این موتور توضیح داد: یکی از پروژه‌های واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی که قرار است با همکاری پژوهشگاه نیرو اجرا شود، طراحی و تولید موتور گیرلس آسانسور است که این موتور جدید بدون گیربکس،  بازدهی بالایی دارد و برای اولین بار در کشور طراحی و ساخته شده است.

وی ادامه داد: نمونه پژوهشی این موتور ساخته شده و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم آن را به تولید برسانیم. در فاز اولیه این پروژه قرار است ۲۰ دستگاه به صورت سفارش ساخته شود و بعد به خط تولید برسد.

رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در پایان با بیان اینکه قیمت این موتورها ۶۰ درصد نمونه خارجی آن است، اظهار کرد: این موتور و درایو آن که با تکنولوژی BLDC طراحی و ساخته شده، قبلا از خارج کشور وارد می‌شده اما امکان تولید آن در داخل را فراهم کرده‌ایم و با توجه به اینکه در این موتورها گیربکس نیز وجود ندارد، وزن آن نسبت به موتورهای قبلی بسیار سبک‌تر است. این موتورها قرار است در سه توان۵.۵ کیلو وات، ۷.۵ کیلو وات و ۱۱ کیلو وات تولید شوند.

گرد آورنده : irsanat.com :( ولی براتلو )

تاریخ ارسال :  1397/8/20     
تعداد مشاهده :3661
دیگر مطالب مرتبط با موضوع : اختراعات ، اکتشافات ونوآوری های جدید


آخرین مقالات ارسالی

دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 90
تاریخ :1403/1/10
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.